Графикалық диктант
«Графикалық диктант» әдістемесі
1, 2, 3, 4 - сынып оқушыларынан графикалық диктант (Д.Б.Б.Эльконин) алынды
Күні: 03.10.2023 жыл
1,2,3,4-сынып оқушыларынан Элькониннің графикалық диктант алынды. Школьникам диктантты қалай орындау керектігі туралы түсіндірілді.
Кеңістіктегі бағдарларды зерттеуге арналған. Оның көмегімен ересек адамның нұсқауларын мұқият және нақты орындау, берілген сызық бағытын дұрыс жаңғырту және ересек адамның бағыты бойынша өз бетінше әрекет ету қабілеті анықталады. Техниканы жүзеге асыру үшін балаға қорапқа дәптер парағы беріледі, оған төрт нүкте бірінің астына жағылады. Алдымен балаға алдын-ала түсініктеме беріледі: «Енді сіз бен біз әр түрлі оюлар саламыз. Біз оларды әдемі және ұқыпты етуге тырысуымыз керек. Ол үшін мені мұқият тыңдау керек, мен саған қанша ұяшық және қай бағытта сызу керек екенін айтамын. Мен айтқан сызық қана салынуда. Келесі жолды қарындашты қағаздан көтермей, алдыңғысы аяқталған жерде бастау керек ». Осыдан кейін зерттеуші баламен бірге анықтайды қай жерде оның құқығы бар, сол қолда қайда, олар үлгіде оңға және солға сызықтар қалай салу керектігін көрсетеді. Содан кейін жаттығу үлгісін салу басталады.
Қорытынды: сынып оқушылары үлкендердің берген тапсырмаларын орындайды, берілген өрнекті дұрыс көшіре алады, ал тапсырма бойынша дербес әрекет етуі орташа.
Берілген кеңес: ересектердің нұсқауларын балалардың орындай білуі, біліктілігін арттыру үшін, өзара қарым-қатынас өрісін дамыту, тиімді қарым қатынасқа машықтану, яғни байланыс құру, қосылып отыру, белсенді тыңдау, өз пікірін толыққанды білдіру, өз күшіне сенуді қалыптастыру, өз бетімен жұмыс жасауға дағдыландыру керек.
Педагог-психолог: Бегдилова.Т.С