Графикалық диктант
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі
«Жаңашаруа орта мектебі» отдела образования Шуского района
«Графикалық диктант» әдістемесі
АНЫҚТАМА
3-сынып оқушыларынан графикалық диктант (Д.Б.Б.Эльконин) алынды
Қатысқандар саны: 8 Күні: 11.09.2023 жыл
3-сынып оқушыларынан Элькониннің графикалық диктант алынды. Школьникам диктантты қалай орындау керектігі туралы түсіндірілді. Кеңістіктегі бағдарларды зерттеуге арналған. Оның көмегімен ересек адамның нұсқауларын мұқият және нақты орындау, берілген сызық бағытын дұрыс жаңғырту және ересек адамның бағыты бойынша өз бетінше әрекет ету қабілеті анықталады. Техниканы жүзеге асыру үшін балаға қорапқа дәптер парағы беріледі, оған төрт нүкте бірінің астына жағылады. Алдымен балаға алдын-ала түсініктеме беріледі: «Енді сіз бен біз әр түрлі оюлар саламыз. Біз оларды әдемі және ұқыпты етуге тырысуымыз керек. Ол үшін мені мұқият тыңдау керек, мен саған қанша ұяшық және қай бағытта сызу керек екенін айтамын. Мен айтқан сызық қана салынуда. Келесі жолды қарындашты қағаздан көтермей, алдыңғысы аяқталған жерде бастау керек ». Осыдан кейін зерттеуші баламен бірге анықтайды қай жерде оның құқығы бар, сол қолда қайда, олар үлгіде оңға және солға сызықтар қалай салу керектігін көрсетеді. Содан кейін жаттығу үлгісін салу басталады.
Бұл сынып оқушыларынан алынған әдістеменің қорытындысы: оқушылардың көру арқылы есте сақтауы 75,5%, есту – 46,1%, іс-әрекет – 52,7%, моторлы(көру-есту-моторлы) есте сақтау қабілеттері – 58,3%. Берілген кеңес: Оқу материалдарын қабылдауда мүмкіндігінше көрнекіліктің көп болуы, қабылдау мен өңдеу ерекшеліктерімен танысуға мумкіндік жасау, ақпарат қабылдауға неғұрлым көп сезім органдары қатысатындай қолданылатын әдістер түрлерін қолдану керек. Сонымен қатар бастауыш сынып оқушылармен психологиялық коррекция сабақтарында түзете-дамыту жаттығуларымен бірге ойын түрлерін қолдану тиімді.
4-сынып оқушыларынан графикалық диктант (Д.Б.Б.Эльконин) алынды
Қатысқандар саны: 9 Күні: 11.09.2023 жыл
4-сынып оқушыларынан Элькониннің графикалық диктант алынды. Школьникам диктантты қалай орындау керектігі туралы түсіндірілді. Кеңістіктегі бағдарларды зерттеуге арналған. Оның көмегімен ересек адамның нұсқауларын мұқият және нақты орындау, берілген сызық бағытын дұрыс жаңғырту және ересек адамның бағыты бойынша өз бетінше әрекет ету қабілеті анықталады. Техниканы жүзеге асыру үшін балаға қорапқа дәптер парағы беріледі, оған төрт нүкте бірінің астына жағылады. Алдымен балаға алдын-ала түсініктеме беріледі: «Енді сіз бен біз әр түрлі оюлар саламыз. Біз оларды әдемі және ұқыпты етуге тырысуымыз керек. Ол үшін мені мұқият тыңдау керек, мен саған қанша ұяшық және қай бағытта сызу керек екенін айтамын. Мен айтқан сызық қана салынуда. Келесі жолды қарындашты қағаздан көтермей, алдыңғысы аяқталған жерде бастау керек ». Осыдан кейін зерттеуші баламен бірге анықтайды қай жерде оның құқығы бар, сол қолда қайда, олар үлгіде оңға және солға сызықтар қалай салу керектігін көрсетеді. Содан кейін жаттығу үлгісін салу басталады.Бұл сынып оқушыларынан алынған әдістеменің қорытындысы: оқушылардың көру арқылы есте сақтауы 83,5%, есту – 52,1%, іс-әрекет – 55,7%, моторлы(көру-есту-моторлы) есте сақтау қабілеттері – 68,3%.
Педагог-психолог: Бегдилова Т.С